top of page

SEGURIDÁ NECESARIA NOS CAMPOS DE FÚTBOL

por Antonio Martínez García

Soi futbolista y tengo que falar d’un grave problema qu’hai en dellos campos de fútbol de munchos pueblos y ciudaes: l’espaciu qu’ha iente’l campu y les valles. Esti espaciu ye mui pequeñu, mide 1,5 metros, y yá son dellos los casos nos que los futbolistes se manquen; pero nun se fai nada pa evitalo.

El pasáu setiembre, yo mesmu quedé inconsciente pol simple fechu de que nun tuvieren acolchaes les valles o nun s’ aumentara l’espaciu na R.F.E.F. (Real Federación Española de Fútbol). Xugando un partíu, echáronme una zancadiella nun spring y cayí de frente escontra la valla. Tuvi inconsciente unos minutos, anque yo solo recuerdo unos momentos enantes del golpe. Depués, fui al hospital a facer una resonancia pa saber si too taba bien y asina foi. Al final, too quedó nun bon sustu y nuna mui mala esperiencia.

Ensin embargu, equí n’Asturies, en Navia, un guah.e morrió por mor d’un golpe na tiesta, nun accidente asemeyáu al míu, tres tar unos díes na UCI.

Quiero llamar l’atención d’aquellos que tienen na so mano facer dalgo pa que nun haya más esti tipu d’accidentes, que como vimos, puen ser mortales. Ye necesario que s’amplíe l’espaciu en tolos campos de fútbol o se pongan valles meyor preparaes, pero hai que facelo yá.

bottom of page