top of page

NON AL MALTRATU ANIMAL

Por Jenifer Conde Temprana

Hai unos díes, un chaval subió videos a Instagram garrando a un perru poles pates d’alantre, faciéndolu caminar asina y como’l perru nun caminaba pegaba-y. L’animal taba nos güesos, mal cuidáu… Los comentarios qu’había embaxo los videos yeren entovía peores. Nel videu apaecía tamién un neñu que lu ayudaba a garrar al perru y a pega-y. Les imáxenes yeren xabaces, el probe animal pegaba unes clamíes tremendes… los que-y ficieron esto ríense cada vegada que’l probín lloraba.

La xente que quier adoptar un animal tendría que sacar un test psicolóxicual igual que p’adoptar un neñu, salvando les diferencies, tienen que pasar munches pruebes, porque hai persones que nun tan capacitaes pa tener un animal.

Los animales nun tienen la culpa de los problemes que tengas en casa, son talo como los críesnun tienen una manera de ser antes de ser educaos por ti. Si los críes con amor y dedicación, con cariñu, ensin pega-yos… van ser mantes moyaes. Si-yos pegues y los insultes van tratar a la xente de mala manera, van defendese del peligro de los humanos. Como diz el refrán: nun faigas a los demás lo que nun quies que te faigan a ti.

bottom of page