top of page

LA SUBIDA A LES PRAERES FOI UN ÉSITU

Nava, septiembre 2018. DAVID PANDIELLA


La Vuelta a España de Ciclismu pasó per Nava y foi un ésitu pa la organización y pal Conceyu


El día 8 de setiembre tuvo llugar en Nava la subida a Les Praeres que ye una llanura que ta enantes del picu y la sierra de Peñamayor. Ye una subida dura, los ciclistes entamaron la etapa 14 dende Cistierna en Lleón y acabáronla en Les Praeres, Nava.


La Vuelta foi un ésitu pa toos, la xente quedó contenta; la del conceyu sobremanera, porque traxo muncha xente y los comercios ficieron munches ventes, sobre too Aladino, el propietariu del Bar de Les Praeres, que yá yera famosu pola so conocida vena Bambi.


La meta no alto de Les Praeres y ellí colocaron una pantalluca pa dir viendo a los corredores. Los ciclistes llegaron a Les Praeres sobre les seis y media, foi una etapa perguapa onde hubo de too y sobremanera muncha xente, tanto asturianos como xente de fuera. Los ciclistes namás llegar arriba baxaron otra vez hasta la Cogolla, un pueblu de Nava onde taba un bus esperándolos pa depués marchar pa Uviéu porque al día siguiente subíen a los Llagos de Cuadonga.


Na plaza Manuel Uría de Nava foi onde se centró la xente namás baxar ellí taben los puestos de los patrocinadores y tienduques de tolos tipos, tamién los bares taben llenos tantu les terraces como adientro. Foi un día perguapu pa celebrar el día d’Asturies y sobre too pa los navetos.

Tags:

bottom of page